Tema: Re: savadarbė ruginė duona
Autorius: Daiva D.
Data: 2014-06-14 19:31:36
Yra pirkti sauso raugo. Tuose skyriuose kur visokios želatinos, kepimo
milteliai, sausos mielės.

"ALORA"  parašė naujienų news:ln6bfl$ue1$1@trimpas.omnitel.net...

ačiū už paaiškinimą.

bet nuo ko tu paskui atsidedi raugo - nuo tešlos, užmaišytos su raugu?
Man raugo DE pasidaryti nepavyko, pamėginsiu, gal iš lietuviškų miltų pavyks

"bzik"  wrote in message news:ln63f1$oq2$1@trimpas.omnitel.net...

raugas - masė, kuri kažkuriuo metu išgaunama užraugiant miltus. Mes patys
nebandėm, naudojam dovanotą. Būdai
http://www.15min.lt/ji24/receptas/namines-duonos-raugas-2696,
http://pasidarykpats.verinukas.lt/viewtopic.php?f=63&t=32 ir t.t.

Išmainkyta tešla sudedama į duonkepės kepimo indą ir kildinama bent porą
valandų. Sekmadienį pastovėjo visą dieną (~12val.), tai duona tapo
rūgštesne.  Po to duonkepėn ir jungiama kepimo programa.
Iškepta šviežia duona apskritai nerekomenduojama, ypač jautresnio skrandžio
turėtojams. Šviežia gan šlapia, veliasi peilis. Po poros dienų ant stalo ji
pradžiūsta ir tinkamesnė valgymui. Aš pasipjaustau riekių ir kokią dieną
padžiovinu - man skonis dar pagerėja, įgauna plutos prieskonio.