Tema: Re: Aukštaitiška žuvienė
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-11-22 20:46:53
Jei nesunku parasykite kaip darete zuviene is lasisos. Nes siuo metu
saldytuve guli sviezia lasisa ir galvos skausmas ka su ja daryti. Manau mano
sugebejimams geriausiai tiks zuviene
Dekui
P.S. mama nupirko nes buvo kazkur akcija ir gavo pigiau. O musu seimoje
maisto is zuvies nemoka daryti niekas. Tai va del to labai aktualus
klausimas