Tema: Re: Aukštaitiška žuvienė
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-10-14 21:48:16
gereuse zuvis yra deshra! ;)

"Povilas"  wrote in message news:k5enpa$s71$1@trimpas.omnitel.net...

As prie Asalnu ezero praleidziu kone kiekviena savaitgali ir pazystu nemaza
dali zveju, gyvenanciu aplink si ezera ir ne karta yra teke ragauti ivairiu
zuvieniu ir beveik visur ji buvo uzbalinta,o vakar joje radau gera kalna
spirgu.O pries kokius 4-5 metus net teko dalyvauti Paluseje vykusiose
zuvienes virimo varzybose ir net pavyko nugaleti.Tai po sito rengino galiu
drasiai teigti,kad zuviene,tokia kaip supranta "klasikai" viriau tik as
vienas, o pavyko nugaleti tik todel,kad turejau labai didele palaikymo
komanda.O beveik visi kiti vietiniai,nes ten daugiausia ir buvo
vietiniu,vire zuviene su daxrena bulviu arba kitaip uztirstinta.O salia mano
sektoriaus ,buvusi kita komanda, aplamai mane nustebino,kai pradejo zuviene
virti ant vistienos buljono - i didziuli katila suverte bene 3 vistas ir jas
pilnai suvire ir tik po to pradejo versti darzoves,o tik i pacia pabaiga
priverte kalna geros zuvies.
Todel,dar karta pasikartosiu ir pasakysiu,kad negali buti vienintelio
teisingiausio recepto,o tiesiog turi buti pagaminta su supratimu ir
meile-noru pagaminti kazka skanaus ne tik sau,bet ir kitiems.