Tema: Re: Aukštaitiška žuvienė
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-13 13:59:51
O as manau,kad negali buti to vienintelio teisingiausio varianto,nes
zuvienes verda kone kiekviena tauta,kuri tik turi galimybe pasigauti zuvies
ir kiekviena tauta turi savo maisto ruosimo iprocius ir skonio supratima.O
valgytojo reikalas yra atskirti grudus nuo pelu,o ne rekt net neragavus -
tai bus neskanu, nes AS "zinau" ,kad esu vienintelis ir neklystantis.