Tema: Re: skilandziu gaminimas namuose
Autorius: Indraja
Data: 2011-01-03 16:09:26
Na idomiai cia del salietros... Imsit ir itikinsit, kad ja naudoti butina :)
Tik man asmeniskai teko skaityti, kad butent salietra mesos gaminiuose gali
sukelti skrandzio problemas, tokias kaip padidejas rugstingumas ir
gastritas... na turbut netolygu kiek tos salietros ir kiek valgysi tu mesos
gaminiu.
O manasis virtuvinis kombainas - reguliuojamomis apsukomis, su pulsiniu
rezimu, esant reikalaui. O kazkas cia yra rases, gana senokai, bet apie tai,
kaip kombainu mesa desrom kapojo... nepamenu kas. Todel ir paklausiau, gal
kartais prisipazins? :)
Del druskos - tai visiskai pritariu smakui, kad visokiu pagerintu ar
joduotu - nereik vartot bele kur.
Tiesa sakant jau keli metai, kaip grizau prie senos geros akmens druskos, ir
tuo esu labai patenkinta.
Jos privalumais itin isitikinau sudydama lasisa (beje kaip tik cia ir
issidiskutavom, kad mano bandymas pries kokius 4 metus sudyt sia zuvi, buvo
nevykes, del netinkamos druskos).
Kas dar turi pastabu?! Labai laukiam, nes atrodo si, arba kita savaitgali
laukia DIDYSIS PROCESAS :)

--
pagarbiai;
Indraja