Tema: Re: skilandziu gaminimas namuose
Autorius: Indraja
Data: 2011-01-03 12:30:08
Mes darysim puslese. Del kombaino - liudna girdet, kad gali nelabai
pasitarnaut :(
Beje, pas mane irgi Kenwoodas :( nepamenu modelio... Sakau, gal reik
pasidaryt experimenta sia savaite, ir pabandyt pakapot kombainu, jei ka -
kotletus ar netikra "zuiki" pasidarysiu :))))
Kiek teko girdet, tai tas mesos spalvos pasikeitimas, ar igedimas, kaip kai
kas mano - priklauso nuo sukimsimo kokybes. Jei yra oro tarpu - tai del to
ir pagenda.
--
pagarbiai;
Indraja