Tema: Re: skilandziu gaminimas namuose
Autorius: smakas
Data: 2011-01-03 12:39:53
Taip. Labai svarbu, kad neliktu oro tarpu. Kiti skilandzius net suslegia
pries rukinima. Nes kitaip lieka viduje tokie pazialiave gabalai.
Su kombainu neprasideciau niekaip. Kapokle yra kapokle. Aukstos
apsukos, pagaminsit geriausiu atveju totoriskam zlegtainiui mase, bet
ne skilandziui. Ir dekit akmens druska be jokio jodo. Joje yra naturalaus
nitrito. Bus mesa raudonesne.