Tema: Re: skilandziu gaminimas namuose
Autorius: Indraja
Data: 2011-01-03 12:23:40
Labai dekui uz info, naudinga ir idomu :)
Gaila, kad mes Kaune.
Del to mistinio prieskonio, pasidare labai smalsu.
Tika pagooglinau ir labai nustebau suradusi, kas per velnias tai yra! Atrodo
paprasciausia piktzole, o pasirodo - toks geris!
Negana to, atejo vyras, paziurejo, ka as cia studijuoju, sako "o cia situ
zoliu lapai labai skanus, kaip cesnako, auga pievose", tai panasu, kad "tai
yra tai"!  :) Reiks vasara prisirinkt, nes pas mane net siltnamy ju priauga
:)
Del prieskoniu apskritai, tai sake, kad desim kazkoki "ziemini cesnaka,
kuris atrodo kaip paprastas, bet yra kazkuo kitoks", ir jo mums truputi duos
moteriske, kuri pades visam procese.
Mesa ketinu kapoti virtuviniu kombainu naudodama mesos kapojimo funkcija,
todel idomu, ar kas nors taip bande. Susitaupytu sveikatos ir laiko, vietoj
pjaustymo ranka.
Kimsimas bus atliekamas rankomis, o ne per mesmale, nes ta musu "mistine
pagalbininke" daro tik taip, ir daro tai gerai :)
Skilandzius ji jau daro kokius 40 - 50 metu... O jos gamintu teko ragaut ne
karta. Pasaka :)
Beje, jie ne rukinami, o dziovinami, irgi, pagal jos technologija. Salietros
labai nenoriu deti... ir noriu tiketi, kad gal uzteks spirito?
--
pagarbiai;
Indraja