Tema: Re: krienų ir varškės padažas
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-10 14:47:56

"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> parašė naujienų
news:hfqnem$d85$1@trimpas.omnitel.net...
> tai gal patiems laikas į kaimą grįžti ir gal net kai kuriems pamąstyti
> apie pasiruošimą netolimam "seneliavimui" ;)
>
> Man dar kokie geri 15 m. iki anūkų, tai dar pasimalsiu kurį laiką mieste
> :D

O mes su zmona pries men buvome Ignalinoje pas mano pusbroli ir
bevaisktinedami ezero pakrante issikalbejome, kad visai nera blogai gyvent
tokiame miestelyje, o link senatves gal ir is vis butu idomu :)

P.S.Nuo kada jau galima sakyt, kad atejo laikas vaziuot I kaima - kai lovoje
rasi smelio ar dar kokie nors rodikliai tai nusako?