Tema: Re: krienų ir varškės padažas
Autorius: Jurga
Data: 2009-12-10 11:24:26
Beje, su ta riebybe valgydavom ne tik bulvinius, bet ir miltinius blynus, vos ne kiekvieną sekmadienį pas senelę pusryčiams, aš miltinių blynų nemėgdavau ir nemėgstu iki šiol, tai valgydavau su senelės kepta juoda duona tą padažą... oi... berašydama taip užsimaniau dabar... :)))
Čia 25 km nuo Ignalinos, tarp Švedriškės ir Salako.