Tema: Re: krienų ir varškės padažas
Autorius: azero
Data: 2009-12-10 13:18:30
Gipsas wrote:
> aha..papasokok ir man kas cia per blynai ir kaip jie kepami?
> ir dar - butu idomu suzinoti ta kiausiniu padaza, neisivaizduoju kas per
> technologija turi buti? Gi paparasciausiai imusus kiauhini pasidarys
> "pleshyta" kiausiniene, ir suk tu nesukes..vistiek sutrauks...
> na nebent riebalu kiekis labai didelis ar kaip?

Na, aš pasidalinsiu jau "sumiestinta" versija, su sąlyga, kad nevalgau
lašinukų ir nesivolioja namie riebalų.

Padažas daromas taip:

Pilama į keptuvę aliejaus, taip, kad maždaug apsemtų dugną, t.y.
negailim :) Tada kai aliejus įkaista - įmušami kiaušiniai aš mušu 6
kiaušinius (trim asmenims) kai jau kiaušinio baltymas pabala, su mentele
paskleidžiu trynį, pasūdau. Na, panašiai kaip kiaušinienei, kad trynys
susitraiškytų ir pasiskleistų didesniam plote (grečiau iškepa,
nepridega) ir dar kažkiek pakepu prieš galą dedu daug grietinės ir
truputį pamaišau (neišdrabstau pačių kiaušinių)

Na va toks riebalų oliejus+grietinė ir kiaušinio mišinys naudojamas kaip
padažas. Bais riebu, bet skanu - mirkai susuktą į vamzdelį didelį blyną,
atsikandi ir kiaušiniu užkandi. Kažkas tokio :)

O kaimiškas variantas panašus, tik vietoj aliejaus dedama riebalų su
spirgučiais (močiutė turėdavo tokių puslitrinių stiklainių su riebalais
+ spirgais) Na, ir grietinės berods nedėdavo.