Tema: Re: krienu ir varskes padazas
Autorius: Insane
Data: 2009-12-09 16:35:57
Tai jei apie tuos pacius kalbam, tai mano mama daro tokius ant kopusto lapo.
Tik ne ant dziovinto, o normalaus. Kai auga kopustas, tai tie apatiniai
tokie dideli lapai uzauga, kur niekam nenaudojami. tai va ant jo jei
neklystu kugelio mase dedavo ir i peciu..o paskui jau iskepusi arba su
spirguciais, arba su varskes tuo padazu vanodavom :)