Tema: Re: krienų ir varškės padažas
Autorius: Gipsas
Data: 2009-12-10 09:24:15
aha..papasokok ir man kas cia per blynai ir kaip jie kepami?
ir dar - butu idomu suzinoti ta kiausiniu padaza, neisivaizduoju kas per
technologija turi buti? Gi paparasciausiai imusus kiauhini pasidarys
"pleshyta" kiausiniene, ir suk tu nesukes..vistiek sutrauks...
na nebent riebalu kiekis labai didelis ar kaip?