Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-14 12:00:02
Neringa schrieb:
> Ruta, aiskiai akcentavau, kad kudikiam svarbiausia gelezis ir cinkas. O
> nuo to, kad cholesterolio joje maziau, kudikiam blogiau ??????
> Sia strutiena valgome ir patys.

Kūdikiam nuo to nei šilta, nei šalta, todėl tokio "privalumo" (rašau
kabutėse, nes dėl cholesterolio buvimo ar nebuvimo maiste žalą turiu
atskirą nuomonę, bet tai čia ne tema) paminėjimas nuskambėjo keistokai.
Nes bent jau aš supratau, jog aiškini, kuo strutiena gera būtent kūdikiams.

O bet realiai tai manau, kad geležies ar cinko kiekio skirtumai vienoje
ar kitoje mėsos rūšyje sveikam ir įvairiai matinamam kūdikiui jokios
esminės įtakos nedaro. Nebent tik mamytės širdies ramumui ;) Ir nėra
reikalo stotis ant blakstienų, kad jam pagaminti būtent tokios ar
anokios sudėties produktus. Bet būtent taip nuskambėjo tavo klausimas.
Kažkaip nuolat pamirštama, kad tavo žinutes skaitantys žmones daugeliu
atveju tavęs nei žino, nei pažįsta...

Taip kad aš, pvz., suprantu argumentą - valgome ir mėgstame, bet mūsų
gamybos būdas "nevaikiškas", ką/ kaip pakeisti, kad kartu galėtų valgyti
ir mažas vaikas?

> P.S. As kazko nesuprantu, Jus cia taip komentuojate ne i tema bandote
> kritikuoti ta strutiena, atrodo, kad pykstate ant sios mesos uz tai, kad
> jos sudetis gera ..

Pati pradėjai aiškinti, IMHO, kokia ji super duper ir "pati pati...".
Tai va ir diskutuojam, ar tikrai "pati pati", o gal tik "pati", o gal
tik kitokia?

As daug zinau ir bendrai ir konkreciai apie butent
> ta strutiena kuria valgome, nereikia komentaru apie tai kas coia per
> mesa ir kodel ja valgyti ar nevalgyti, kad air kam duoti..

Nu jei nereikia - neskaityk :)))