Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Neringa
Data: 2009-11-13 19:28:08
Jau buvau apsidziaugus, kad kazkas bus patares kazka :) Kogero del to, kad
klausiu, pagalvojote, kad nezinau ka darau, ar siaip megstate "mokinti
zmones gyventi"?
Siaip ar taip, kad pamaloninti kazkieno zingeiduma - is kur ta strutiena as
zinau, galima sakyti taip - matau tuos strucius ir zinau ka jie valgo.
Sviezia mesa yra pakuojama ir ruosiama saldymui, didzioji jos dalis keliauja
i restoranus arba i pardavimo vietas, tik as ja gaunu sviezia, dar nespeta
uzsaldyti ir saldau savo saldytuve.
Ir taip, bukite ramus as auginu kudiki ir zinau kaip ji auginti, nuo kada ka
ir kaip jam galima duoti valgyti.
Nuo 7 menesiu vaikas gauna  ta pacia jautiena,  kalakutiena, triusiena
niekam nera alergiskas, valgo viska patenkintas.
 Musu gydytojai (drystu sakyti greiausi savo srities spec. Lt ir cia ne mano
o viesa nuomone) pataria vaikui duoti viska ka galime geriausio ir
kokybiskiausio, o ne maitinti butinai taip, kaip mus maitino tevai ir
auginti taip, kaip mes uzaugome, kazkodel (gal is principo, nes tipo visi
uzaugom labai sveiki ir labia grazus ar kazkas turi iliuzija, kad "tada"
viskas buvo taip sveika ir aisku kaip niekada ir niekur :))))), o kaip
minejau strutiena yra labai gera mesa ir tai irodyta moksliskai. Todel jei
as galiu sau leisti vaikui duoti, energetiskai ir visaip kitaip kokybiskesne
mesa, as taip ir darau. Genetiniu kodu ir kitu pasleptu "blogybiu" taippat
sekmingai galite ieskoti ir is nezinia kur atveztoje jautienoje,
kalakutienoje ir visoje kitoje, nuo tarybiniu laiku "iprastoje" mesoje :)
Vienzo pasisake prelegentai sugeba pauzsiimineti bereikalinga beletristika,
vietoj to,  kad atsakytu i paprasta klausima, arba atsake sau i ji "nezinau
" - nieko nerasyti. Nuo to negudresni nei dabar kazkieno sarase nemanau, kad
pasidarysite.

Dar karta, is anksto aciu UZ ATSAKYMA I KLAUSIMA , jei ji zinote:))))