Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Neringa
Data: 2009-11-13 22:56:12
Daiva, sorry spustelejau "reply" vietoje "reply to group"

Pagal savybes ir faktura, strutiena greiciau lyginciau su jautiena nei
kalakutiena, ji tikrai skiriasi nuo musu iprastos paukstienos, todel ir
apdorojimo budai ir terminai siek tiek skirtingi.
As pati neauginu ir nepjaustau, paprasau file - gaunu svieziai ispjauta
file, tai man leidzia isvengti subproduktu klausimo ;)