Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Daiva D.
Data: 2009-11-13 22:43:19
"Neringa" <belekas@neraso.lt> wrote in message news:hdkfij$klf$1@trimpas.omnitel.net...
> Sau netroskiname, pamarinuojame su norimais prieskoniais ar vyne ir trumpai
> apkepame. Tada ji buna trapi ir dar minksta, bet kudikiui tokios neduosi,
> jam reikia pilnai iskepti.
> Zinau, kad reikia troskinti netrumpai, tam, kad ji pilnai iskeptu ir
> nesukietetu, bet nezinau ar tas "netrumpai" yra 20 min ar 40 ar dar daugiau.
> Jei patroskinu ilgiau, bet nepakankamai tada ji siek tiek pakieteja ir
> praranda ta trapuma, nenoriu to. O ir be galo eksperimentuoti nesinori,
> noretusi patarimo is tu, kas bande ir zino.

Man atrodo, pernelyg sudėtingai gyvenate... Jei mažas (plonas) gabaliukas, jis greitai troškinasi, jei didesnis - ilgiau. Seno paukščio - ilgiau, jauno - trumpiau... Strutiena tai vis tiek paukštiena, nemanau, kad jos terminio apdorojimo laikas turėtų skirtis nuo kalakutienos.

> Dazniausiai gaminame file, tai atlieku kaip ir nelieka, o jei sau gaminame
> is pjausniu, tai kas nuo ju lieka,  (buna siek tiek pleviu) - nueina
> suniukui :)

Aha, o ten, iš kur file paėmėt, tai juk liko dar kažko?
Tiesiog žinau, kad vienas prekybos tinklas kartais paduoda pigių strutienos subproduktų iš vietinių fermų. Vadinasi, jų yra...