Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-13 14:02:46
Man atrodo, kad buvo kalbama apie vaiku maitinima! O daznas suauges zmogus
tiesog to nesuprasdamas save naikina, o tokiam savo elgesiui pateisinti
prisigalvoja begale visokiu teoriju, bet apie tai ,kad tai gali but jam
idetas savidestrukcijos mechanizmas  jis apie tai negali pagalvot, nes
butent tas mechanizmas jam ir neleidzia to suprasti. O jeigu jam kazkas
bando siulyt atkreipt demesi I tai ,tai jis visom keturiom spiriasi ir bando
"apsigint" savo paties ir tokiu paciu sukurtomis "tiesomis" .