Tema: Re: Troskinta strutiena
Autorius: Neringa
Data: 2009-11-13 22:29:07
Sau netroskiname, pamarinuojame su norimais prieskoniais ar vyne ir trumpai
apkepame. Tada ji buna trapi ir dar minksta, bet kudikiui tokios neduosi,
jam reikia pilnai iskepti.
Zinau, kad reikia troskinti netrumpai, tam, kad ji pilnai iskeptu ir
nesukietetu, bet nezinau ar tas "netrumpai" yra 20 min ar 40 ar dar daugiau.
Jei patroskinu ilgiau, bet nepakankamai tada ji siek tiek pakieteja ir
praranda ta trapuma, nenoriu to. O ir be galo eksperimentuoti nesinori,
noretusi patarimo is tu, kas bande ir zino.
Dazniausiai gaminame file, tai atlieku kaip ir nelieka, o jei sau gaminame
is pjausniu, tai kas nuo ju lieka,  (buna siek tiek pleviu) - nueina
suniukui :)