Tema: Re: Sodra kazkaip mane stebina
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-14 15:47:00
Spėju, kad esi jaunas žmogus, tokie dažnai linkę priimti fašistuojančias
ideologijas - "Aš esu jaunas, stiprus, reikia atsikratyti visų paliegielių,
"atmatų", tada man bus dar geriau".  Tai pagal tą pačią logiką labai lengvai
galima išspręsti ir pensininkų problemą. Juk jie seni, dirbti nebegali, bet
tai yra papildomos burnos. O kur dar jų slauga, gydymas, išlaidos vaistams
ir t.t. Ir sarbiausia, kad nuo tos senatvės jų negalima efektyviai gydyti.
Eliminuoti, ir čia nėra nieko smerktino.

> Baigėsi argumentai, tai kabinamasi prie amžiaus? :-) Niekas taip nežudo ir
> netvirkina žmonių, kaip valstybinės instancijos. Nes jos kiša pagalvėlę ne
> ten kur reikia, o tik tam, kad nekiltų soc. neramumų, protestų, maišto,
> pilietinio karo - t.y. išlaikyti status qou, iliuziją, kiek įmanoma
> ilgiau. Valstybinėms institucijoms yra grynai pofik, ir jūs būsite pats
> aklas, jei to nematome kasdien per visus galus.
        Aš kaip tik bandau pasakyt, kad maža žmonių grupė ne tik greičiau
pamato problemą, bet greičiau ir tos problemos imasi, nes nėra +10
"aukštų/sluoksnių". O "atmatos" yra tie, kurie parazituoja grupės sąskaita
be jokios simbiozės, ir tai yra jų sąmoningas pasirinkimas, o ne jų fizinių
ar kitų savybių įtakotas neveiklumas, invalidumas ir pan. Beje - eliminuoti
tai nereiškia eliminuoti myriop - nemokate skaityti tarp eilučių. O tik
eliminuoti iš grupės. Atimti tam tikras teises LAIKINAI, kurios dabar
susijusios su piliečio sąvoka. Šaltas dušas.
        Kaip tik daugiau atjautos žmogiškos būtų mažesnėse grupėse. Apie
pensininkus tai išvis nėra ką kalbėt - tai juk tavo/mano/bet kurio kito
tėvai/seneliai, kurių patirtis yra gerokai didesnė ir naudingesnė kai
kuriose srityse, kuriose mes dar žali. Vien jau šitu požiūriu juo suvaryt į
nagą yra idiotizmas, neimant jokių žmogiškų aspektų.
        Beje sveikatos profilaktika, apsauga, priežiūra - mano požiūriu
viena iš geriausių nacijos investicijų 21 a. Nuo kūdikio iki dieduko.

Kodėl neveiks sistema "į priekį". Kokią įtaką žmogaus santaupoms turi
gyventojų prieaugis, pigios darbo jėgos importas ir nafta paremta ekonomika?
Juk žmogaus santaupos gali būti investuotos ir į Kininjos elektronikos
pramonę, ir į Bachreino naftos kompaniją.