Tema: Re: Sodra kazkaip mane stebina
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-13 22:11:23
Na nereikia taip visko suvesti, bet nemaža dalis tiesos yra.

Vienintelis vaistas - asmeninė kiekvieno piliečio atsakomybė prieš save ir
prieš kitus. Šiaip tai visos šitos nesąmonės yra todėl, kad naftos ekonomika
leidžia laikinai neveikti natūraliai atrankai. Jei tektų plušti nuo aušros
iki sutemų dėl duonos kasnio, labai gretai visuomenė apsivalytų nuo latrų,
tinginių, debilų, nusikaltėlių ir etc., nes paprasčiausiai neišsimaitintų
kitaip, stogo pritrūktų.

Ir beje, didžiausia klaida, už kurią ateinančios kartos mus visus pasmerks
yra būtent dabartinis trumpalaikis įsivaizdavimas, kad šitos "katino dienos"
tęsis be galo ir be krašto, su dar didesniu idiotišku įsivaizdavimu, kad
taip buvo prieš mane, yra dabar ir bus po manęs. Primena auksinės žuvelės
gyvenimą, kai atsimenama paskutinės kelios minutės įvykių ir jokių
prošvaisčių mąstyt į priekį, remiantis skaudžia istorine patirtimi...