Tema: Re: Sodra kazkaip mane stebina
Autorius: Faktas
Data: 2009-10-14 14:12:45
naudingaiu butu padaryti taip:

bubiliaus ir visu kitu, kurie tam gali tureti itakos, alga = (turimi pinigai algoms + gaunami visi mokesciai - ismokomos visos bedarbiu ir kitos pasalpos) * tam tikras koeficientas.

pasigaidinai ant to, jog isivaizdavai, - pakėlus mokesčius užlopysi skylę, pamatei, jog nuo to tik padaugėjo bedarbių ir ne tik kad nesurinkai daugiau, bet dar ir išmokėt bedarbių pašalpas turėjai, nu tai ir gauni atlyginimą: -3987 Lt (taip, su minusu).