Tema: Re: Apie skolinimasi
Autorius: Soros
Data: 2009-10-07 17:11:57
As manau, kad stipri valstybe gali buti tik ta kuri yra valdoma ne minios, o
grupiu. Pala pala ir grupe uzdirbanti ne is valstybes viduje esanciu, bet
kaip priemone uzdirbti isoreje.
Baltarusija su prezidentu ir pilna kontrole, neleidziant zmonems
prisiskolinti, bet pasirupinant jais...
US su savo korporacijom.
O Lt tai vieni kazka daro, tai kiti, bet is esmes nera dideles atsakomybes
ir nuosavybes jausmo.
Jei tau priklausytu lietuva, taip kaip priklauso tau kazkoks verslas ar
belekas ka valdai, tai butu visai kitaip.
Nepradekim tik apie autoritarinius rezimus... bet kitaip nebus, nes mes
tapsim kitu kolonija. Ne istoriskai per karus, bet del nemokejimo tvarkytis.
Turi buti grupe zmoniu, kurie nurodytu vystymosi kryptis, priziuretu imones,
kad jos dirbtu ir turetu visas salygas kuo daugiau eksportuoti uz geriausias
kainas, gal net paperkant tuos pacius uzsieniecius, kaip kad daro su mumis
(tiketina). Ta grupe turetu visus igaliojimus keisti/ teikti istatymus,
tarnautoju postus, mokesciu reguliavima... panasiai kaip vyriausybe, bet
nebutu kaitaliojama kas metus.
Ten galetu dirbti bent 100 zmoniu.
O receptas -
steigiam banka, jam finansus kaulijam is ECB, perimam komerciniu skolas ir
pradedam stipriai riboti ju veikima dalijant kreditus.
uzdraudziam visus greitus kreditus arba ribojam stipriai ir tuo paciu
palukanas ne daugiau 10 metiniu.
Perziurim su sodra visas eksportuojancias imones kuriu abarotas didesnis nei
1mil/metus
Perziurim visus viesuosius pirkimus didesnius nei 1k LT.
Jei neatsiranda norinciu toliau parduoti, steigiam imones savas, kurios
nebus pelno siekiancios.

Toliau ziurim vartojima:
Perziurim kiek ant LT yra komitetu visi elektros/ naftos / duju nuspaudziam
per juos visu komisinius, jei reikia ismetam tarpininkus.
Statom atsinaujinancias elektrines aisku jas pacias perkant koordinuotai
numusant kaina iki zemumu...
Perziurim isteklius ir kiek jie moka mokesciu uz tai, kokia ju marza.

Uz atsiskaityma juodais imonei licencijos atemimas pasikartojus...

Isimciu naikinimas.
Skolu atidavimui dalies turto pardavimas, pradzioje aisku sutvarkius
viesuosius pirkimus...

Aisku tada atsiras laaabai daug nepatenkintu todel planas greiciausiai
baigsis kulka i kakta, todel renkames lengvesni kelia...
Ideja kurti skype/nokia ar panasias imones siuo metu netinkama, bet po 2-5
metu butu svarstytina, kai skola butu stabilizuota.

Tokiais tempais skolinantis teks bankrutuoti per 2-5metus, nes nematau jokiu
veiksmu apart monetarines politikos pasikeitimo.

Kazkada buvo ideja paskelbti kara US ir pasiduoti tampant dar viena ju
valstija. Gal cia panasus planas ir visai neblogas.
Man patinka US, SE, NO, UK, IR, DE, RU taciau norisi gyventi LT, nors pas
visus teko pabuvoti...

Aciu kad skaitete ir mastote