Tema: Re: Apie skolinimasi
Autorius: RaR
Data: 2009-10-07 16:28:19
Aš irgi už tai kad biurokratų būtų kuo mažiau. Tik tas struktūras pertvarkyti reikia tikslingai, žinant ko siekiama. Ir dabar mažinti siekiant tik sutaupyti tikrai labai nepalankus metas. Mes, aišku, galime vadovautis alternatyviomis teorijomis ir su savimi eksperimentuoti (dalinai tai ir vyksta), bet praktiškai visos šalys iš šios krizės brenda didindamos valstybės išlaidas. Mes sau gal ir negalime to leisti, bet šiuo metu pagrindinis tikslas turėtų būti iš kur gauti pinigų (iš išorės, ne per mokesčius), jų negavus savaime turėsime taupyti.