Tema: Re: Apie skolinimasi
Autorius: nu blyn
Data: 2009-10-07 11:49:08
Dabar valdzios tikslas yra surinkti is zmoniu bapkes (nesvarbu kokiu budu) ir atiduoti skolas usieniui. Kitaip tariant liks lietuva be bapkiu ir tai nera ekonomikos skatinimas, tai tiesus kelias i kajuka, jei tas zodis tinka.
IMHO dabar kubilius turetu importo/exporto santyki pakoreguoti i teigiama puse, exporto skatinimas, subsidijos exportuotojams, mokeschiu mazinimas exportu usiimanchioms imonems ..... kito kelio nematau. Aisku lieka valstybes bankroto kelias