Tema: Re: uždrauskim milijonierius
Autorius: Osia
Data: 2010-09-23 15:49:24
Aš tai ir turėjau minty, kad visuomenė (bent didžioji dalis) greičiau ir
labiau išaugo nei valdžia per pastaruosius 2 dešimtmečius.
Problema, kad mes nesam visuomeniški ir socialiai aktyvūs, kad priversti
savo valdžią daryti kuo mažiau nesamonių ir skaitytis su tauta (bet čia vėl
dilema - tauta tai ir runkelis ir prasigėręs budulis ir aktyvus studentas ir
jauna mama ir apsukrus verslinYkas...)
Bet grįžtant prie temos - aš jokiu būdu ne prieš milijonierius apskritai,
bet prieš kelis čia esančius Lietuvoj, kurie ir valdo mūsų valdžią, siekdami
tik SAVO naudos.