Tema: Re: uždrauskim milijonierius
Autorius: RaR
Data: 2010-09-23 14:43:01
Greitai tokie dalykai nevyksta, bet žmonės pamato pasaulio, supranta kas kaip veikia, anksčiau ar vėliau mokosi iš savo klaidų, galiausiai ne visada būna ant visko pikti, tad kažkoks progresas nesant didelių perturbacijų vis tiek ilgainiui turėtų vykti. Tiesa sakant, nemanau kad ir mūsų valstybėje per 20 m. viskas keitėsi tik į blogą, greičiau atvirkščiai. Aišku, ne taip greitai ir tiesiai kaip norėtusi, su "atkritimais" ir perlenkimais, bet judama į priekį. O jei mūsų karta ir nesulauks to, ko tikėjosi, bet paliks sekančioms kartoms geresnę startinę poziciją, ir tai jau bus neblogas pasiekimas.