Tema: Re: uždrauskim milijonierius
Autorius: RaR
Data: 2010-09-20 08:56:39
Tiesą sakant, parašius norėjosi dar pasamprotauti apie mokesčių sistemą iš principo. Šiaip tai nemanau, kad mūsų pozicijos labai smarkiai skiriasi. Jei tavo pozicija būtų kairesnė, galbut, laikyčiausi dešinesnės pozicijos.

On 2010-09-14 10:23, RaR wrote:

> Na, iki kapitalizmo buvo taip - grafai, bajorai ir kiti žemvaldžiai iš
> kartos į kartą buvo turtingi be jokių didelių pastangų

Paskaičiau ką parašei, tikrai didelė apimtis, bet bijau, jog mano
atsakymui reiktų dar daugiau vietos, todėl taptume šiame treade įdomūs
tik vienas kitam :) Nes jau ir dabar niekas neprisijungia prie
diskusijos :) Tai siūlau šiame taške ir sustot ;)