Tema: Re: uždrauskim milijonierius
Autorius: RaR
Data: 2010-09-22 22:12:25
Iš esmės 1) gali būti bet kuris variantas kai yra 2) .  Stabilią ir modernią
valstybę sukuria patys piliečiai savo supratimu ir atsakingumu. Aišku, gali
kažkoks vedlys "iš viršaus" šalyje sukelti stiprų pažangos postūmį. Bet
demokratinėje valstybėje sunkiai tikėtina, kad minia išsirinktų perdaug
protingą jai vedlį. Nebent jis tą minią apgautų. Bet po 4-5 metų ta minia
jau pasistengs įsitikinti, kad naujas vedlys tikrai neturi kokio užslėpto
proto. Tad vienintelis kelias tiems, kurie mano kažką suprantą - šviesti tą
minią, o nenusileisti iki jos lygio ar net žemiau jo.