Tema: Re: uždrauskim milijonierius
Autorius: Osia
Data: 2010-09-23 10:54:02
Dėl mokestinės politikos su RaR pilnai sutinku, teoriškai viskas gražu,
praktiškai įgyvendinti kur kas sunkiau.
O dėl šio punkto Lietuvoje - "Stabilią ir modernią valstybę sukuria patys
piliečiai savo supratimu ir atsakingumu..." - kažkaip netikiu kad mūsų karta
to sulauks, jei per 20 metų valstybės valdymas bendrąja prasme tik
degraduoja.