Tema: Re: Kiek ispustas valstybes biudzetas itakoja burbulus?
Autorius: abc
Data: 2010-04-02 15:04:58
'' O iš tavo surasto paaiškinimo aišku, kad techninis bankrotas - tai
laikotarpis nuo faktinio bankroto iki po skolintojo kreipimosi priimtos
oficialios teismo nutarties.''

butent taip ir yra, tai ir yra esme. galima gincytis del oficialiu terminu
iki pazaliavimo, bet sis sakinys puikiausiai atspindi realybe. teismas -
sekantis isores skolos grazinimo terminas (gali taip pat sekmingai buti pvz
sekantis pensiju ismokejimas), kurie (kaip ir teismo posedis) gali buti vis
atidedamas del tam tikru isoriniu priezasciu (obligaciju isplatinimo etc) :)
ar Tu vis dar naiviai manai, kad nuo Lietuvos lietuviu dar priklauso kas
nors? man atrodo, kad valstybes oficialus nemokumo paskelbimo momentas
priklauso tik nuo ateinanciu isoriniu pinigu srautu, tame tarpe emigrantu.

PS pries tai poste turejau omenyje, kad oficialus bankrotas neisvengiamybe.

PPS kvailais gincais tik parodai, koks siauras tavo supratimas daugelyje
sriciu, ypatingai kai kalba iseinu uz tiksliuju mokslo remu (kur vienintelis
teisingas atsakymas yra 2+2=4, ir kitaip buti negali).