Tema: Re: Kiek išpūstas valstybės biudžetas įtakoja burbulus?
Autorius: Raulis
Data: 2010-03-31 08:53:22

> Na jau, na jau :-). Pons truputį meluojat.
> Vos tik pradedame nesaikingai išlaidauti prabangos prekėms - skaityk, kad
> krizė jau yra. Ir čia tik elementarus, vienas iš galutinių skambučių.

Aš niekada nemeluoju. Klystu, kaip ir visi kiti, bet nemeluoju. Krizė į
Lietuvą atėjo ne todėl, kad lietuviai išlaidavo. Tik krizės pasekmės tokios
dėl nepasirengimo krizei. Pažįstamo įmonė gyveno be jokių didesnių kreditų,
produkcija pardavinėjama tik Vakarų Europoje. Prasidėjus krizei vokiečiai ir
prancūzai nebeperka, įmonė nebankruotuoja, nes skolų neturi, tačiau stabdo
gamybą ir atleidžia darbuotojus. Va taip krizė atėjo pas susilaikantį
lietuvį.

> Kvailas klausimas - o ar pas tave ten dar 15 bebrų šeimynė jau sukasi
> alkanomis akimis? :-P
> Be abejo, dorybė yra saikas, o susilaikymas - tik saiko brolis.

Nesuprantu klausimo

> Vokiečiai jau visus per&^%$%^, nepaisant to, kad 2 pasaulinį prapylė. Ir
> anie nekvaili. Italai - šiauriniai - ne tiek jau ir išlaidavo. Prancūzai -
> atsiims irgi savo, nors ten atskira situacija su atskiromis įtakos zonomis
> ir buferiais.

Nesiginčiju, tik noriu paklausti, iš kur žinai, kad šiauriniai italai
neišlaidavo? Ar čia tik prielaida dėl to, kad tie italai panašūs į austrus?