Tema: Re: Kiek ispustas valstybes biudzetas itakoja burbulus?
Autorius: RaR
Data: 2010-04-01 13:01:40
Pasirinkimas yra - gali čia gyventi ir rūpintis tik savo gerbūviu. Jei darysi ką nors naudingo (o ne "įsisavinsi" lėšas įvairiomis formomis), darysi gera ir Lietuvai. Gali aktyviai dalyvauti visuomeniniame gyvenime ir bandyti pakeisti valstybės valdymą į tau norimą pusę. Gali emigruoti į valstybę, kurioje gyvenimas tau atrodo patrauklesnis (t.y. tos valstybės gyventojai per ilgą laikotarpį jį padarė patrauklesniu).