Tema: Re: Kiek išpūstas valstybės biudžetas įtakoja burbulus?
Autorius: Sail
Data: 2010-03-29 13:57:56
Na tamsta esi giliai teisus. Bet paties siulomas metodas - teisingas
pavyzdys, etc., tai veikia tik labai ilgu laikotarpiu, ne vienos kartos
reikia, kol smegeninej atsiras teigiami pokyciai.

Deja tamsiai masei daug lengviau suprasti represinius variantus, priesingu
atveju daug metu vaiksciosi per pieva, o ant saligatvio masinos stoves.
Kitaip sakant, pagal visuomenes issivystymo lygi turi atitikti ir auklejimo
metodai. Negali demokratijos ivesti kur afrikoj ar irake, nes ten dar
viduramziai ir tokia sistema tiesiog netinka.

Jei Kedas detaliai aprasytu, koki atidirbes metoda - kur siust, kokius
dokumentus pridet, etc., as gal irgi kartais prie jo veiklos prisijungciau.
Neveikia humaniski metodai, nu neveikia nors tu ka.