Tema: Re: Kiek išpūstas valstybės biudžetas įtakoja burbulus?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 11:05:42
"Tomas" <nera@mailo.lt> wrote in message news:holrot$87l$1@trimpas.omnitel.net...
> Cia tik mano kukli nuomone. Taip, nesu visuomenishkas, arba jei ir esu, tai nepakankamai.

Vat nuo to ir pradėkime - mea culpa. Tada tiesiog darosi ir požiūris teisingas ir veiksmai gerokai objektyvesni. Ir nereikia iškart po daug užsiplėšt.

> Kodel kvailys, pvz Kedo kvailiu nelaikau, nors ir nepatinka man jo veikla.

Už kvailį blogiau tik kvailys su iniciatyva ;-)

Bet aš p. Kedo irgi nelaikau kvailiu. Tiesiog jis kovoja su pasėkmėmis, o ne su priežastimis. Kvailumas jo gali būti tik vieninteliu atveju - jei vis dėl to jis žino tikras priežastis, tačiau jas ignoruoja/neigia. Bet kuriuo atveju vis vien mases veikia tik vienas dalykas - parodymas, kad gali asmeniškai gyventi kitaip, kad tas gyvenimas yra naudingesnis ir gyventojui ir aplinkiniams, kad tai vienu ar kitu aspektu atsiperka. Geras pavyzdys užkrečia.