Tema: Re: Kiek ispustas valstybes biudzetas itakoja burbulus?
Autorius: RaR
Data: 2010-04-02 09:47:33
Vėl problemos su semantika?

"bet ir jos uzteko, kad taptumeme techniniais bankrotais''

Ši frazė suprantama tik taip, kad jau tapome. Jei norėjai teigti kad "tapsime", reikėjo dadėti žodelį "ateityje", "greitai" ar pan. Be to valstybės atveju terminas "techninis bankrotas" nevartotinas, nes visi valstybių bankrotai iš esmės techniniai - nėra teismo, kuris paskelbtų oficialų valstybės bankrotą. O iš tavo surasto paaiškinimo aišku, kad techninis bankrotas - tai laikotarpis nuo faktinio bankroto iki po skolintojo kreipimosi priimtos oficialios teismo nutarties.