Tema: Re: Kiek išpūstas valstybės biudžetas įtakoja burbulus?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-29 21:54:10
"Sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message news:hoq13k$nu5$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tamsta esi giliai teisus. Bet paties siulomas metodas - teisingas
> pavyzdys, etc., tai veikia tik labai ilgu laikotarpiu, ne vienos kartos
> reikia, kol smegeninej atsiras teigiami pokyciai.

Kuo anksčiau pradėsi - tuo anksčiau vaisius skainausi. Geriausia pradėti iš ryto. Elementariai lengviau šviežia galva.

> Deja tamsiai masei daug lengviau suprasti represinius variantus, priesingu
> atveju daug metu vaiksciosi per pieva, o ant saligatvio masinos stoves.

Automobiliai ant pievos - pasėkmė, su kuria kovoti - MKN, - beprasmiška. Reikia paklausti kelių klausimų - kodėl yra tiek gyventojų ir tiek mažai pievų (ir turiu omenyje ne tik LR, bet ir visą žydrą šaratą), ir kodėl automobilyje yra statistiškai turbūt 3,8 sėdimos vietos, o veža tik 1,2 gyventojo, bei kuo automobilis didesnis ir sunkesnis, tuo ten statistika prastesnė?

> Kitaip sakant, pagal visuomenes issivystymo lygi turi atitikti ir auklejimo
> metodai. Negali demokratijos ivesti kur afrikoj ar irake, nes ten dar
> viduramziai ir tokia sistema tiesiog netinka.

O kodėl demokratiją reikia "įvedinėti"? Aš tai kažkaip naiviai manau, kad iki demokratijos prieinama per savo patirtį, o ne todėl, kad kad kažkas atėjo ir nuleido ją iš dangaus.

> Jei Kedas detaliai aprasytu, koki atidirbes metoda - kur siust, kokius
> dokumentus pridet, etc., as gal irgi kartais prie jo veiklos prisijungciau.
> Neveikia humaniski metodai, nu neveikia nors tu ka.

Na jūs padarėt teisingą išvadą, bet ne iš teisingų prielaidų, ypač jeigu išmetus žodį "humaniški". Tada viskas atsistoja į savo vietas, ir tampa aišku, kad metodai, kurie taikomi, visiškai nesusiję nei su išsivystymu, nei su humaniškumu, nes pats gyvenimo būdas nėra "humaniškas", taip kaip mes jį suprantame - idealizuota prasme.