Tema: Re: Kiek išpūstas valstybės biudžetas įtakoja burbulus?
Autorius: Vasaris
Data: 2010-03-28 11:12:32
"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in message news:holq7d$74i$1@trimpas.omnitel.net...
> elementariai prisideda. Vyriausybes islaidos didina BVP. (C+G+I+Nx). Kai
> vartojimas (C) ir investicijos (I) laužė lubas, vyriausybė toliau išlaidavo
> skatindama išlaidas (G). Bet pamirš viską sekanti valdžia iš karto po
> rinkimų. Beje Kubilius kaip opozicijos vadas irgi nemažai prisidėjo prie
> burbulo pūtimo - pamenu ne karta kirkilas keikėsi per teliką kad tokio
> biudžeto priėmimas seime reikš vyriausybės atsisatydinimą ir valstybės
> finansų fundamentalų išbalansavimą. (dirbančių pensininkų pensijų nepriemokų
> grąžinimas buvo priimtas vien opozicijos balsais ir t.t.).

Na renkant populistus, pagal savo asmeninių vertybių skalę ir neįmanoma išsirinkti kažko kitko. Nes pačio įvardintoje bazinėje formulėje norint išlaikyti balansą reikia suprasti, kad nei pats negalėsi važinėti tarnybiniu automobiliu, nei leisti kolegai, pavaldiniui ir tas pat su visomis ne tiesiogiai būtinomis išlaidomis. O tam tiesiog reikia turėti ir tam tikrą supratimą ir vidinę šerdį. Kas mane prajuokino - išėjo VMI išaiškinimas, kad kelionės tarnybiniu automobiliu iš/į darbą nėra asmeninė nauda. Vargšai reiškiasi metus su kapeikomis laužėsi ir vis tik nesugebėjo priimti moralaus sprendimo - priėmė tokį, koks atitiko de facto seimo ir institucijų moralinę būklę. O ką daryti, pvz.: moraliam normaliam darbdaviui, kuris bandė išguiti tokią tvarką iš savo įmonės?...

> Ir čia nekaltinu vienos ar kitos pusės. Kalti litowcai. Siaurapročiai
> švyturio alaus fanai, kuriems šiandien yra tolimiausias horizontas. Jiems
> duok alaus ir krepšinio pergalių, toliau jei bus blogiau - emigruosim.

Dėl šiandien - tai tarkime, kad tai būdinga ne tik lietuviams, ir kad rytojus ir toliau - sunkiai prognozuojamas.
Tačiau, kad alutis galėjo praskalauti smegenis ir atminties trūkumas atsirado - taip, čia teisybės rasta. Nes pas ką atmintis trumpa, tai jis ant tų pačių grėbliukų lips ir lips.

> Kaip mėgstu sakyti - didžiausia šalies problema yra lietuviai. Visą kitką
> galim nesunkiai išspręst. Už tai ir išgerkim.

Tokiu požiūriu trėmimų dienos proga reiktų kelti vėliavą, bet be juodo kaspino? :-)