Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Remigijus
Data: 2021-01-13 11:59:23
Vakar išmečiau ventiliatorių iš PSU. Tame PSU visgi yra trys aliuminio
juostelės. Su 50 W apkrova per valandą viena plokštelė įkaito iki 58C,
kita iki 45C, trečia iki 32C. Ryte dar pamatavau pirmą radiatorių tai
jis sušilęs buvo 44C. Naktį mažiau procesų sukasi, tai iš tinklo ima tik
20W. Kol kas saugu. Lauksiu dabar vasaros karščių.

Saugikliais nepasitikiu, nes jie saugo tik nuo trumpo jungimo, o ne nuo
perkaitimo.