Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: siGis
Data: 2021-01-08 21:41:43
Gal OS ir nei prie ko, bet ji man brudna. Pirmiausia kai tik Win10
paleido i rinka niekaip nesulindo i stalini PC, nors kompas pracekinus
buvo pripazintas tinkamu atnaujinimui, po poros metu dar pabandziau,
rezultatas tas pats.
Pernai isigijau Hystou mini pc su win10, tai jis visai nenorejo dirbti,
peliukas strigineja, ir po keliu minuciu viskas pakimba. Isimeciau win7
ir kompiukas skraido kaip bite.
Dabar Cyrrus7. Jeigu but zinojes kad kiekviena karta ijunges, ar is
miego prikeles turesiu ivedinet pina nebuciau su ta nelaime win10 net
prasidejes. Kreiva ta OS. Katalogu struktura Explorerio medyje kazkokia
debiliska. Tos kalades nu i nakum. Gremezdiska. Dar daug visokio briedo.

Kai tiek problemu su ja tai pagalvojau, gal ir procui smegenis psa.