Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Sniegas
Data: 2021-01-11 22:06:18
Čiudnas tamsta. Manai jei kompu nieko nedarai, tai procesorius nieko ir
neveikia? Jis pastoviai vykdo įkrautą programą, pažiūrėk Task manager,
kaip keičiasi procesoriaus apkrovos. Jei taktinį dažnį užkeli iki
maksimumo ir nori, kad nekaistų, tai tas pats, kaip kaitrinę lemputę
įjungti ant 250 V įtampos ir norėti, kad ji nekaistų. Procesorius juk
vis tiek dirba  ir idle režimu, tik paprasčiausiai jis atlieka mažiau
operacijų per sekundę, kai jo taktinis dažnis mažesnis. Bet ką aš čia
laiką gaištu tuščiai aiškindamas...