Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: siGis
Data: 2021-01-08 23:54:31
Nesiseka rasti kurioje vietoje Task Manageris rodo daznius.
Biose buvau, ieskojau kaip uzmusti pele, kad nezadintu kompo. Daugiau
lyg nieko nekeiciau. Ai dar tiesa buvau nustates max performance vietoj
auto, bet paskui grazinau, nes po to buvo uzkaites iki atjungimo ten
biose kazkokios ribines t uzdetos. Pasitikrinsiu dar.