Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Remigijus
Data: 2021-01-11 16:11:30
Aš nesuprantu ką jūs su tais TV box'ais darote, jei prisireikia
desktopinių I7.

Savo reikmėms susitvėriau ASROCK J3355M 2x2.5 GHz. Jame sukasi libreelec
OS su kelias dokerio konteineriais (emby server, snapraid, rutorrent,
netdata). Pridėjau PCI-E į 8 SATA kontroleriuką, sumečiau 6 diskus
duomenims + SSD sistemai. 4k žiūrint temperatūra laikosi ties 40C, CPU
apkrova laikosi ~ 20-30%, dažnis 1.5 GHz, idlinant 35C. Apkrovus pusę
dienos su snapraidu buvo pakilusi iki 55C. Radiatorius to CPU labai
lengvas. Uploadindamas torentus bacgrounde su vienu nubudusiu disku
elektros vartoja ~ 23 watus. Maximaliai apkrovus visus diskus ir CPU 55
watus. vienas HDD daugiau šilumos išskiria už tą CPU.
Iki pilnos laimės reiktų man tik semi-passive maitinimo bloko. Nors
įdėjus tylų ventiliatorių Į PSU, naktį irgi PC nesigirdi.
Dėžę pastačiau už TV, kai diskai užsisleepina miegot netrukdo (miegu
nekientai, besikantis HDD prikelia).

Jei jums reikalingi I7 tai dėkite ant to CPU normalų pusę kilogramo
sveriantį radiatorių ir dar užmeskit ventilatorių.