Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Lapinas
Data: 2021-01-08 12:23:31
Panašu, kad tai - teisingai užduotas klausimas siGiui.

Pažiūrėjau kas per daiktas tas Cirrus.
https://www.cirrus7.com/cirrus7-nimbus/

Nu tai CPU atiduoda sugeneruotą šilumą korpusui, kuris yra radiatorius. Tai
ką norėt?
Kad ir ne 100, o 65W, tai vistiek turi jaustis ant to korpuso.

Paklausėjui: pirmiausia atsinaujinti BIOS, ir žiūrėti ką viekia CPU, kad
pastoviai šyla.
Žodis "Sysinternals" man nieko nesako, jei nesakai kurį jų produktą
naudojai.
Pradėk nuo elementaraus Task Manager jei bus mažai - Resource Monitor.