Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Remigijus
Data: 2021-01-08 13:00:52
10TH GEN PROCESSOR	PL1 POWER (W)	PL2 POWER (W)	TAU (SECONDS)
Core i9-10900K		125		250		56
Core i7-10700K		125		229		56
Core i5-10600K		125		182		56
Core i9-10900		65		224		28
Core i7-10700		65		224		28

200+ watų pasyviai aušint nepavyks. Dėžute kažin ar nesudizaininta tik
65 watams.

Sprendimai:
1. atjungti turbo boost, kad dirbtų 2.9 GHz, bet bus lėtas.
2. disablinti HT ir 6 corus, bet palikti turboboost. Su 2 corais dirbs
greitai ir nekais.
3. Pritvirtink prie korpuso didelį CPU aušintuvą pageidautina su
ventiliatorium.