Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: Rrr
Data: 2021-01-08 04:40:14
Viskas del CPU temperaturos. Per didele. Kaip matau sitas kompas turi
passive ausinima.

Variantai:

Ar kompas nera padetas vietoje kur nera oro cirkuliacijos? Jeigu taip,
padek normaliai ant stalo.

Jeigu nepadeda, paziurek ar nera bios update, galbut issprestas kaitimo
klausimas.

Paskutinis variantas - i7 ir passive ausinimas - tikrai nekoks dizainas.
Sprendimas, eini i BIOS ir atjungi HT (hyper threading), temperatura
nukris bent 10C, problema issispres, prarasi nedaug.