Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: siGis
Data: 2021-01-12 20:03:32
Ciudni pas tamsta palyginimai :) Galiu apie tai spresti nes kai ka
suprantu apie daznius itampas varzas, sroves ir vatus

Nesurasysiu gi as visko ka zinau, (o jei ir surasyciau niekas to
neskaitys) tam kad kazkam nepasirodytu kad pvz. nezinau, kad kompas
nuolatos dirba ir atlieka skaiciavimus . Isiskaitykit i mano klausimo esme.

Bet gal ne, geriau neskaitykit, pasilikim geriau kiekvienas prie savo
nezinojimu.