Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: siGis
Data: 2021-01-12 20:37:00
Ko jus cia nervinates :) juokeliu nebesuprantat. Esu susidures su labai
kietais ir protingais zmonemis, desimtis kartu labiau uz mane
issilavinusiais ir protingesniais, bet zinot toki liaudiska posaki is
didelio rasto isejo uz krasto, arba pamete kelia del takelio. Tie
protingi zmones tiek prasmege savo srityje, kad nebemato visumos, arba
pasirinke takeli juo ir braunasi atkakliai, nors gal jau laikas stabtelt
ir apsidaiyti pusmetriu sone autostrada kiti jau nutiese, o jie vis dar
tebesibrauna. Vaizdingai pakalbejau :). Apsidairykit. Tai vyksta
nuolatos ir su visais be jokiu isimciu.

O del makakos tai parodykit man protinguoli kuris pirmas varys i menuli
:) Jei zmogus nors kiek protingas tai pirmiausia ir sius menulin makaka
:) Gink dieve nesugalvokit aplenkti makakos pats :)

Proco taktinis daznis matuojamas hercais, operacijos per sekunde
apibudina procesoriaus nasuma ir matuojamos flopsais. Kai kur tikrai
raso kad daznis = operacijos per sekunde, bet tie tekstukai kaip
taisykle yra pavirsutiniski, neatskleidziantys reiskinio emes.

Kokio bieso jus ivelet mane is sita diskusija. Sakiau juk, ne mano cia
sritis.