Tema: Re: Kas negerai su tuo daiktu?
Autorius: siGis
Data: 2021-01-11 21:06:16
Na as taip isivaizduoju kad proco daznis tera tik rodiklis kiek kartu
per sekunde yra pajegus persijungti (atviras/uzdaras)bet kuris vienas is
tu milijardu tranzu kurie jame yra. Na ir isivaizduoju, kad jie
persijungineja tik tuomet kai vykdo kazkokius skaiciavimus, o ne siaip
bet sau. kai tranzas atsidaro per ji prateka nors ir labai nedidele
srove kuri ji jau sildo. Kai jis uzdarytas kokio bieso jam silti. Dazni
tikriausiai uzduoda viduje imontuotas generatorius. Jeigu HD vaizdo
parodymui uztenka pvz 1 milijardo tranzu , 4 milijonu persijungimu per
sekunde tai kodel nustacius max performance turetu persijungineti 8
milijardai. Ka jie veikia.

As aisku nezinau kaip ten viskas orgaznizuota, cia tik pamastymai
besiriamentis bendromis ziniomis ir patirtimi kuri iki siol
nesikirsdavo. Taip budavo su visais kompais kokius esu turejes. Kaisti
pradedavo ir ventiliatorius apsukas didindavo tik davus darbo, o
nustatymas reiksdavo tik kad procas gavo leidima naudoti visa pajeguma
atliekamai uzduociai kai to reikia. Ar nebus tie intel gudrociai kazkur
nugrybave :) kai amd juos aplenke, o jiems nebesigauna.