Tema: Re: Žaidimų kompiuteris jaunuoliui #2
Autorius: Remigijus
Data: 2019-07-12 13:45:12
Ten PSU ne šiaip sau padėtas viršuje. Jis dar ištraukia ir karštą ora iš
dėžės. Tai jei jis nesisuks, tada greičiau turės suktis visi kiti
ventiliatoriai. Intelio stockiniai cpu ventiliatoriai yra garsesni už
psu ventiliatorius, todėl nemanau kad fanless PSU = tylesnis
kompiuteris. Kai tildžiau saviškį kompiuterį tai PSU pajungiau nuo CPU2
jungties. O CPU sukonfigūravau, kad idlinant suktųsi 350 rpm (kad
suktųsi teko ir PSU ventiliatorių keisti), ir automatiškai palaikytų 65
laipsnių cpu temperatūrą.